Samochody hybrydowe Volvo z systemem plug-in

Technologia hybrydowa Plug-In Volvo jest teraz dostępna w nowym SUV-ie XC90. Jest to zmieniający grę dla firmy i z pewnością ma duży wpływ na branżę motoryzacyjną jako całość.

Volvo XC90 jest też w wydaniu plug-in

Volvo plug-in  XC90 jest pierwszym pojazdem produkcyjnym, który ma nową skalowalną architekturę produktu Volvo (SPA). Ta modułowa platforma będzie stanowić podstawę wszystkich przyszłych pojazdów Volvo i została zaprojektowana tak, aby pomieścić różne układy napędowe, w tym gaz, olej napędowy, hybrydowy i elektryczny.

Hybrydowa wersja Plug-in XC90 SUV jest zasilana czterocylindrowym silnikiem napędowym Volvo 2,0-litrowym, który jest sparowany z silnikiem elektrycznym i pakietem akumulatora. Razem wytwarzają 400 koni mechanicznych i moment obrotowy 472 funtów / stopę.

Zasięg Volvo hybryda plug-in

SUV XC90 może przemieszczać się samą do 25 mil na energię elektryczną i ma całkowity zasięg ponad 500 mil. Gdy akumulator jest wyczerpany, silnik gazowy wchodzi i działa jako generator do ładowania akumulatora.

Technologia hybrydowa Plug-In Volvo to dopiero początek planów elektryfikacji firmy. Do 2019 r. Volvo planuje zaoferować zelektryfikowane wersje wszystkich swoich modeli. A do 2025 r. Każde nowe Volvo będzie hybrydowe lub elektryczne.

Elektryzacja samochodów Volvo dzięku plug-in

Jest to duża zmiana dla Volvo i z pewnością ma duży wpływ na branżę motoryzacyjną jako całość. Ponieważ coraz więcej firm zaczyna elektryzować swoje pojazdy, z pewnością zobaczymy znaczną zmianę w sposobie zasilania samochodów.

Volvo Cars, szwedzki producent producentów, planuje wydać hybrydową wersję SUV-c90 w Plug-In w 2019 roku. Firma ogłosiła wiadomości na Geneva Motor Show, gdzie również pokazała wersję koncepcyjną pojazdu.

Hybrydowy SUV Volvo Plug-in

Hybrydowy SUV w Plug-In będzie oparty na skalowalnej architekturze produktu firmy (SPA), która stanowi podstawę obecnego XC90. Zostanie zasilany przez czterocylindrowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem i doładowaniem, który zostanie sparowany z silnikiem elektrycznym.

Pakiet akumulatora do silnika elektrycznego będzie znajdować się pod podłogą pojazdu i będzie można go podłączyć do standardowego gniazda do ładowania. Firma twierdzi, że pakiet akumulatorów zapewni SUVowi zasięg około 31 mil (50 km) na samą zasilanie elektryczne.

Silnik benzynowy zostanie wykorzystany do ładowania pakietu akumulatora podczas jazdy, a firma twierdzi, że pojazd będzie miał około 620 mil (1000 km).

Zmniejszona redukcja CO2 w Volvo XC90 plug-in

Volvo twierdzi, że hybryda Plug-In XC90 będzie miała „znaczącą redukcję” emisji CO2 w porównaniu z konwencjonalnym SUV-em benzynowym lub oleju napędowym.

Firma nie ogłosiła jeszcze cen ani dostępności hybrydy Plug-In XC90, ale oczekuje się, że w 2019 r. Wejdzie do sprzedaży w Europie i innych rynkach.